O NAMA

NIATEL TELEKOMUNIKACIJE

Niatel d.o.o. je privatna kompanija osnovana 23. januara 2001. godine, koja zapošljava kadar iz područja telekomunikacija i ostvaruje saradnju sa određenim brojem spoljnih stručnih saradnika iz ovih oblasti.Preduzeće je registrovano i bavi se projektovanjem, inženjeringom i trgovinom na području telekomunikacija.
20

Godina rada

20

Godina rada

250

Projekata

Glavne smjernice preduzeća su:

Svojim Kupcima/Partnerima nudimo potpunu prije i post-prodajnu podršku, kao i garancijsku i vangarancijsku tehničku/servisnu podršku za sve produkte i usluge koje nudimo.

Ukazano povjerenje nastojimo opravdati, tako da je zadovoljstvo naših Kupaca i Partnera naš cilj, a ujedno i naše zadovoljstvo.

NIATEL d.o.o.

Registracija:Kantonalni sud Sarajevo
Broj rješenja:065-0-Reg-14-000812  (UF/I-34/01)
Matični registarski broj:65-01-0257-12                (1-22818)
Identifikacijski broj:4200180460008
PDV ID:200180460008 
  

Poslovne banke:

 
Raiffeisen Bank DD BiH TRN: 1610000021920071

ASA BANKA  DD Sarajevo

TRN: 1340011120875816

Ukazano povjerenje nastojimo opravdati, tako da je zadovoljstvo naših Kupaca i Partnera naš cilj, a ujedno i naše zadovoljstvo.

Certifikati

Dio naše politike kvaliteta predstavljaju slijedeće aktivnosti:

  • Identificirati i ispunjavati zahtjeve i očekivanja Kupaca,
  • Osigurati kontinuiran razvoj, održavanje i stalno unapređivanje imidža uspješne i pouzdane kompanije,
  • Težiti ka poslovnoj izvrsnosti uz stalno poboljšanje kvaliteta usluga i kvaliteta u svim segmentima poslovanja uz poštivanje pripadajućih zakonskih propisa i interno postavljenih zahtjeva, 
  • Upravljati kvalitetom na svim organizacionim nivoima i u svim poslovnim procesima uz stalno poboljšanje sistema upravljanja kvalitetom i zaštite okoline

 

Neki od naših krovnih ciljeva kvaliteta su:

  • Kontinuirano  unaprijeđivanje asortimana, prometa i kvaliteta proizvoda i usluga.
  • Kontinuirano unapređenje sistema povratnih informacija o zahtjevima i zadovoljstvu Kupca u cilju povećanja sposobnosti društva za njihovo ispunjenje.
  • Izgradnja i implementacija sistema upravljanja kvalitetom prema zahtjevima standarda ISO 9001:2008



Ukazano povjerenje nastojimo opravdati, tako da je zadovoljstvo naših Kupaca i Partnera naš cilj, a ujedno i naše zadovoljstvo.