O NAMA
NIATEL TELEKOMUNIKACIJE
Niatel d.o.o. je privatna kompanija osnovana 23. januara 2001. godine, koja zapošljava kadar iz područja telekomunikacija i ostvaruje saradnju sa određenim brojem spoljnih stručnih saradnika iz ovih oblasti.Preduzeće je registrovano i bavi se projektovanjem, inženjeringom i trgovinom na području telekomunikacija. |
20
Godina rada
20
Godina rada
250
Projekata
Glavne smjernice preduzeća su:
- Isporuka, montaža, ispitivanje i puštanje u rad, javnih i kućnih telekomunikacionih sistema i sistema napajanja;
- Isporuka test i mjerne opreme i obuka za rad;
- Kalibracija i servis test i mjerne opreme u laboratorijama naših Partnera;
- Nabavka i isporuka telekomunikacione opreme i pribora;
- Organizacija seminara/prezentacija i obuka za proizvode i usluge koje nudimo.




Svojim Kupcima/Partnerima nudimo potpunu prije i post-prodajnu podršku, kao i garancijsku i vangarancijsku tehničku/servisnu podršku za sve produkte i usluge koje nudimo.
Ukazano povjerenje nastojimo opravdati, tako da je zadovoljstvo naših Kupaca i Partnera naš cilj, a ujedno i naše zadovoljstvo.

NIATEL d.o.o.
Registracija: | Kantonalni sud Sarajevo |
Broj rješenja: | 065-0-Reg-14-000812 (UF/I-34/01) |
Matični registarski broj: | 65-01-0257-12 (1-22818) |
Identifikacijski broj: | 4200180460008 |
PDV ID: | 200180460008 |
Poslovne banke: | |
Raiffeisen Bank DD BiH | TRN: 1610000021920071 |
ASA BANKA DD Sarajevo | TRN: 1340011120875816 |
Ukazano povjerenje nastojimo opravdati, tako da je zadovoljstvo naših Kupaca i Partnera naš cilj, a ujedno i naše zadovoljstvo.
Certifikati
Dio naše politike kvaliteta predstavljaju slijedeće aktivnosti:
- Identificirati i ispunjavati zahtjeve i očekivanja Kupaca,
- Osigurati kontinuiran razvoj, održavanje i stalno unapređivanje imidža uspješne i pouzdane kompanije,
- Težiti ka poslovnoj izvrsnosti uz stalno poboljšanje kvaliteta usluga i kvaliteta u svim segmentima poslovanja uz poštivanje pripadajućih zakonskih propisa i interno postavljenih zahtjeva,
- Upravljati kvalitetom na svim organizacionim nivoima i u svim poslovnim procesima uz stalno poboljšanje sistema upravljanja kvalitetom i zaštite okoline
Neki od naših krovnih ciljeva kvaliteta su:
- Kontinuirano unaprijeđivanje asortimana, prometa i kvaliteta proizvoda i usluga.
- Kontinuirano unapređenje sistema povratnih informacija o zahtjevima i zadovoljstvu Kupca u cilju povećanja sposobnosti društva za njihovo ispunjenje.
- Izgradnja i implementacija sistema upravljanja kvalitetom prema zahtjevima standarda ISO 9001:2008
Ukazano povjerenje nastojimo opravdati, tako da je zadovoljstvo naših Kupaca i Partnera naš cilj, a ujedno i naše zadovoljstvo.